HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ HEJ...

Detta är oficiellt det ALLLRA FÖRSTA INNLÄGG som läggs ut på bloggen! :D
kul va? ;D jag heter iallafall Alexandra lewis och driver denna blogg tsmns med Elin Rödjare :)
Vi är 2 tävlande hästnördar ;D Vi båda tävlar i hoppning och Elin tävlar också i
Ponnygallop på sin söta lilla ponny ^^ vi båda bor på landet (men är inte lantisar)
utan 2 stockholms tjejoor som köpt hästgård i mitten av ingenstans = Bergshammra (nära norrtälje)... ;)
Jag har ett litet D-ponny sto f.2000 (shäck) (urgullig!) som jag somsagt tävlar hoppning med (90-100cm)
Jag har 2 hästar till, Diplomat & Hot Angel men dom orkar jag inte skriva om nu ;P (Pepita är lixom den viktigaste ;))
nej! men det är henne som det kommer stå en vääälldigt massa om på bloggen såååå... ja, ni fattar ;)
hehehheh såhär ser jag ut ;) ♥ skriver mer imorgon! PUSS! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0