Joggat

Var en vanlig tråkig dag i skolan idag. Alex gjorde så jag gick in i en dör eller vägg kanske det var. Så min axel gör ont.

Red dressyr på Money efter skolan. I början var han bråkig och gjorde inte alls som jag ville men lösgjorde honom och sen gick han fint :) Övade galoppombyte, red i 8or och serpentinbågar sen så red jag skänkelvikning i galopp och gjorde byte. Så duktig häst man har alltså ;)

Sen gick jag ut och sprang med Nobel så båda fick motion. Jag gillar tanken att springa men gör det typ aldrig så nu ska jag allt ta tag i det... tror jag... Men var duktig idag iallafall :)

Nu har jag pluggat lite. Så ska plugga lite mer och sen ta min välförtjänta chokladkaka om ligger i kylen och väntar på mig.

Datorn sammarbetar inte så kan inte ladda upp bilder :/

/  E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0