RÄÄÄÄÄÄÄÄV! ;D

Gisssa vad??? :D
VI VANN Hubertusjakten! ;D
elr asså själva Loppet... ;D
såhär gick det till:
Först så Red vi ut på en 45min tur i
skritt,trav och gallop,
och Hoppade
tunnor med telefonstolpar på.... ;)
(Hon Hoppade SKITFIINT! :D) sen så var
det 35 min paus där vi drack saft
och vattnade/ skrittade hästarna...
sen så fortsatte vi att rida i 45 minuter till.
men medans dom andra Galloperade
för fullt så skrittade/travade jag för att
spara henne till upploppet...)
smart chey ;)
...
Själva loppet:
..var på en åker, Vi va typ 12-13st (Ponnyer)
och den som först tog "räven"
(en skiitsööt gossedjursräv på ett hinderstöd
500m framför oss...) fick behålla den ;)
klaraaa....fääärdiigaaaa....GÅÅ!
pepita smått stegrade ;)
...och så bar vi av.
Jag och en annan tjej på
en grå D-ponny tog genast täten...
vi sprang bredvid varan...
Jag skrev uppmuntrande till min älskade ponny hela tidn!
... Och det hjälpte! :D
Det var SKIITJOBBIGT för den andra tjejen försökte
hela tidn putta ut oss åt höger! >:(
(bort från räven)!
#¤!#@"#¤½"@@!?=)(=/(R%#&"/@)(&/#!?
...så vi la en båge runt henne och tog täten! :D
PEPITA VAR SÅ JÄVLA SNABB!! :D
va fan exakt som i film! ;D
...och så tog vi Räven! :D
Ska faan börja tävla Ponnygallop ;)
ÄLSKADE PONNY!
Hade aldrig klarat det utan dej! ♥ Du är BÄST! ♥
Bilder finns & kommer!
(Väntar på att dom ska lägga ut bilderna på hemmsidan...
så jag lägger ut dom när dom lägger ut dom ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0