Utvärdering av Sollentuna

Framridningen Jag tyckte den var bra. Ibland blev det för många på banan och ingen ordning men helt okej.

Framhoppningen Det var ungefär samma som framridningen men större. jag gillar att man har plats men blev istället lite för rörigt för många hade inte koll, men det har ju med ryttarna att göra… Men man kunde rida både höger och vänster sväng på hindrena utan att det blev omhoppning.

Parkeringen Den var proppad! Det var svårt med i och ut lastning då andra hästar stod så nära och det var en jättevattenpöl över pakeringen. Men det var annars bra ordning ;)

Tävlingsbanan Det var i ridhuset. På visa ställen var det lite hårt och i hörnen lite mjukt för många hade ridit där. Men bra bana och ingas tittiga hinder vilket är lite tråkigt men jag gillar det då jag har en titig häst J

Läktare Var på ena långsidan. Fanns både stå och sitterplatser utan att täcka varandra. Jag tycker den var bra.

Cafeterian Det fanns hamburgare och korv och sallad och mackor. Sen fanns det mycket fika och godis så det var bra. Fanns bord borde ute och inne. Lite rörigt dock.

Funktionärerna Det var mest små barn. Dom var inte så bra för vissa kunde inte ens läsa ordenglit… Sen missade dom mig fast jag stod bredvid så jag fick säga till det blir man lite smått sur av (surkärring)  Vissa var okej vissa inte. Så blandat.

Övrigt/sammasfattning: En bra tävling men en del av funktionärerna kan ”höjas en klass”.

Får av mig 3/5 poäng.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0