Skriver lite till när jag ändå håller på

Igår så skulle Jessica och Jonas rida Baldur och Nobel. Jag, rebecka, tessan och ebba gick med. Sen byte jessica och jag så hon gick och sen byte vi igen, krångligt ;)
Det kom en jättestor timerbil så Baldur stegrade med Jonas och galoppera in på en tomt. Nobel galoppera iväg åt andra hållet för Baldur stegrade typ över honom nästan. Så ebba blev ner putad på marken av någon häst...
Sen stod Baldur och stöka när lastbilen åkte förbi.
Stökigt var det och Jonas kan ju inte rida.
Sen red jag Baldur och stannade i så började han stå och små stegra lite -.-
Mamma och alla vuxna var ute och gick så möte dom så mamma fick rdia Baldur hem så red Jag Nobel.
Då lugnade dom sig :) Men jobbigt var det och på vägen hem möte vi den lastbilen igen men gick bättre då dom vuxna hjälpte till.
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0