Visste ni att...

... Alex är ganska blond faktiskt
... Alex får alltid mig att skratta fast hon säger något sjukt tråkigt
... Alex har en kossa som häst, en fiiiiiin kossa som jag gillar <3
... Alex kan sjunga
... Alex är typ aldrig sur i skolan
... Alex är en person jag inte kan tröttna på fast jag borde det ibland ;)
... Alex är den ända i min nya klass som sett mig på alla humör, typ.
...Alexandra & jag har samma blogg så hon kan gå in och ändra mina innlägg,
typ ta bort dåliga bilder på sig själv, men det skulle hon alllldrriigg göra... ;)
...Alexandra är helt enkelt bäst, otroligt smart och underbra på alla möjliga sätt!
hehehe... ;)

En till Alex:
... Vet du att jag har såååå många fina bilder på dig bla när du sover så...
aa du fattar, du ska se det som ett hot lixom ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0