jävla internet...

hej hej internet har strulat har därför inte bloggat :/
men jag skriver ikapp mej... ;) såhär spenderade jag min helg:
fredag: kom hem efter skolan och läste twilligt boken
som jag lånat av Elin (W), på "english"... ;) beat that! ;)
......blev helt förälskad i boken och höll på att missa min
hållplats när jag läste..... fortsatte läsa boken samtidigt som jag gick
(cirka 1,5km) hem från bussen....... kom hem....
slet mej från boken och hjälpte Åsa ta in hästarna..... kom in....
fortsatte läsa.....läste....i cirka 2,5 timmar...... vet....jag e skumm....
men den e ju såååååååååååå sjuuukt braaaa!! ;)
och jag har lärt mej en massa nya spännande ord :) hihihii ;)
läste nyss ut boken....♥.... trodde det skulle ta längre är 1 vecka
eftersom jag läser i slow motion ;) hehehe . . .
men det går ganska snabbt när man inte kan sluta läsa . . . ;)
måste sova nuuuuuuuu! Pussssssssar&krammmmmmar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0