När jag ändå sitter här...

... och inte gör något alls så kan jag lika gärna blogga. Om vad? det vet jag inte men något skit finns det väl ;)

Snart är det jul. Längtar verkligen. Älskar julen men inte vintern för den är kall.
Har faktiskt inte gjort önskelista ännu men i helgen ska den göras. Jag har chokladkalender, inte en lika bra som förra året men jag har en vanlig.
Fick den av Jenny från London förra året <3

Men så längtar till julen, älskar julen och den känslan!
Nu har jag iallafall bloggat. Ändå ett ganska normalt inlägg från mig då jg är trött. När jag är trött så kan det bli liite konstig. Fast folk tycker ändå jag kan vara konstg ibland? Men jag är ju smart? Eller är jag det? Men jag kanske bara verkar smart för jag är med Alex? Hmmm... bäst att sluta nu så det inte spårar ur som det börjar göra i min hjärna nu ;)
God natt
Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0