Nej Elin. Jag lever ;)

hej hej hej! sorry, men datorn har kronglat
så har därför inte bloggat :( men det är fixat nu! ;)
gissssssssssa vad jag & Elin gjorde idag???
LÖSHOPPADE PEPITA! igörgan gick det lite tokigt pga
av att hästen inte riktig lystnade och hoppade hindretna åt fel håll -,-
men när hon slutadfe göra det så kom vi kom 
på att pepita har arab i sig :) 
ni skulle ha sett henne springa löst i ridhuset med svans
och mule i vädret :3 hon var sååå sööööööt!
och sen mot slutet så hoppade hon.... PÅ 1,40!
HENNES HÖJDREKORD ASSÅ!! KAN NI FATTA'T 1,40! Och hon
tvekade inte en enda sekund :3
SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIN ÄLSKLING!
Elin lägger ut vidion sen :)
längtar tills träningen på torsdag :))))))) Om hon klarar
1,40 utan något dom hest stöd
alls så lär hon klara åtminstonde 1,30 med mej på ryggen ;)
Men asså oroa er inte jag ska inte hoppa sönder
hästen miin! vi tar det lungt efter dethär passet ;)))

Titta söta frambenen :3 Aww! ♥ aja måste gåå pusss pusss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0