Stolt stoltare stoltast

Imorse skulle jag hoppa Money men han hade tappat en sko så blev Baldur istället. Tog rekord där med 105 cm :) Sen hoppade vi oxer för första gången. Gickitne så bra för han fattade itne riktigt det där med att han behövde hoppa längre så bakobomen fick sina smällar Men på räcke hoppar han super om det inte är lågt ;)
suddig...

Efter Baldur så hoppade jag Nobel. Det var ett bar tag sen sist och hade tänkt att vänta lite längre men Molly taggade igång mig med att hoppa Nobel. Han kändes redan bättre mot hindrena och sög tag i dom mer spm han gjorde förut då det känns som han tappade energin förut.
Sen höjde vi för Nobel hoppar bättre då. Sen lite mer och jag trodde vi skulle dö men Molly gjorde så jag hoppade ändå.
Det var en gång vår konversation var så här när jagr ed mot hindret
Jag: Vi kommer dööö...
Molly: Ska jag sänka?
Jag: Häll käften!

Slutade med att jag och Nobel fcik höjdrekord, vi hoppade hela 140 cm! :D Så stolt över min över duktiga och fina ponny <3


Nu har Molly åkte :(
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0