Det var ett tag sen

Tja! Det var inte så länge sen jag blogga sist men känns som en halv evighet sen men blogg lusten är inte på topp. Orkar inte gå igenom allts om hänt men tar det lite kort alltså ;)

Har varit hos Raahin och sett honom gå på banan. Så fin han är! Sen så gosade jag med Tamima ett tag (ganska långt tag).
Ebba sov hos mig i lördags-söndags.
På nyår var det pommac cupen på Solna som gick skit för mig så den glömmer vi. Men ebba var ju med och sen kom Colin och hans fru dit också. På vägen hem åkte i förbi Raahin.
Ebba, Rebecka & Tessan med familj, Colin och hans fru, jessica och Jonas var hos oss under nyår. Så har varit jätteroligt :D
Raahin och Tamima <3
Tjarå / E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0