Hoppträning idag jaou ;)

Idag vare hoppträning hemma i ridhuset :)
jag hoppade Pepita och elin hoppade Dippen :D
det var skitkul och allt gick skitbra
tills vi landade efter en oxer och jag märker
att Pepita HALTAR! :'O hon gjorde det inte alls
innan men det var precis efter hinderet
typ i hörnan som jag märkte det :(
jag satt av (efter att vi travat i lättsits
för att verkligen se om hon var hallt...) så
satt jag av och kollade på när Elin red Dippen :)
det gick väll rätt bra, det är väll alltid svårt att rida
en främmande häst speciellt hoppa ;)
men både Elin & Dippen skötte sig hyfsat bra ;D
...Pepita får stå inte imorn ska se om
hon går något bättre då :/
Det var bara i skritten och Gallopen
som det syntes/ kändes. Och mot slutet så
haltade hon knappt :) så förhoppningsvis behöver
vi bara låta det va så blir det nog bra :)
men om det inte blir bättre inom 3 dagar så åker
vi till Ulltuna. Min stackas älskling :( ♥
oj, glömmde nämna att Ebba var med ;)
efter att vi borstat, sadlat, tränsat..av så satt vi
uppe på hö-lofteet och snackade alla 3,
det var myyysiggt ;) ♥ älskar dom där 2 cheyerna!
Förhoppingsvis så lägger Elin upp videorna
från innan det gick, fel. elr åtminstonne nägra bilder ;) ♥
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0