Elin & Jag :)

idag (efter en vanligt tråkig skoldag)
så följde jag med Elin R hem och vi mockade
och åt mellis innan vi kom på att vi
kunde åka till mej och risa ut... ;)
såå vi åkte till mej och Elin red Pepitiiis
och Jag Diiipiiis ;) ♥ ute i skogen...
i mÖööÖööÖööööÖöööÖÖörkret... :O
men gissa vad??? vi ÖVERLEVDE!
hästarn atyckte att det var lite skummt
med ljuset från våra pannlampor
mellan öronen ;) men dom accepterade
det tillslut och vi red i alla gångarter :)
så deet var kuuuuuuuuuuuul! ♥
måste göras om! Luuungt! ♥
tror Elin gillade att rida Pepita,
liite iallafall ;) men är inte säker... ;)
får se vad hon skriver om det sen gullungen! ;)
jag sjöng Set fire to the rain för henne ^^
finns en vidio på't kaaanskke
lägger ut den seeen.... ;)
kaaanskee... ;) aja puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0