Visste ni att??

En sak ni inte visste om mej:
Att jag hade en annan Ponny innan Pepita som hette Golden Wonder.
hadde henne på foder i ett år och skulle ha köpt henne
men pga av en kotleds skada så gick hon inte igenom besiktningen :((
(skadan förklarade varför hon vägrade på varenda hinder...)
men om inte det hade hänt så hade jag haft Pepita, Jag vet ;)
men ändå, att förlora ens bästa vänn är något av det värsta som finns!
Jag har inte träffat Goldie sen dess.
har försökt få tag i ägarna men dom svarar inte :'(
Är det någon som känner igen henne?
skulle hemskt järna vilja veta hur hon mår!


Titta va liiten jag var! ♥ åh Goldie jag saknar dig så mycket!
Jag hoppas att du måsr bra vad du än är ♥
puss&kram /A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0