Hoppträning

I morse så mockade jag och gjorde i ordning allt till Nobel, det var skönt att göra det på morgonen. Men det var för jag skulle på rutinkontroll med diabetesen så hade en timme längre sovmorgon :)
En lektion sen i skolan och sen hem och fixa Nobel till hoppträning.

Tränade hos Signe så red dit. Regnade i början men slutade så det var skönt för så jobbigt att träna när det regnar tycker jag. Det gick bra tycker jag. Nobel har inga skor bak nu så han ömmar lite och det märks lite ibland men jag är nöjd. 
Red sen hem själv och det var kolsvart.... lite läskigt... Men vi överlevde ;)


Kommentarer
Postat av: Teamelvskogen-en hästblogg!

SV: Ok tack för svaret! :)

2011-10-21 @ 15:21:18
URL: http://teamelvskogen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0