Roliga människor det finns i världen...? *suck*

Jahapp... idag och igår blev man facerapad gngr 100000! :/
idioten/Idioterna kunde mitt (dåvarande) lösen..! och dom skrev en massa bullshit som tx. att pepita dött i kolik...
och folk TRODDE PÅ DET >:'( (underbara) människor skrev saker som:
VA?? Men herregud! ♥ finns <3 R.I.P världens finaste pepita! ♥ och herregud GMN! FINNS! ♥ OSV >:'(
Dom skrev också att jag älskade stora håriga s******.... SUCK! och tog bort mitt "giftemål med Rebecka hellberg" och gjorde så att jag (tydligen) var i ett förhållande men en an mina killkompisar! SUUUUUCK! >:(
så efter att ha bytt lösen och tagit bort allt skit... så skrev jag:
Och till du som facerapeat mej... DU kan ta å dö av kolik!
;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
Kram // Alexandra (som åker till Londom med Elin på mondag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0