Tävlingen igår

Igår på tävlingen så kom mina kompisar Henke, Victoria och Adde och kollade. Dom har landstället på samma ställe som mig så är med dom på sommaren 24/7.

LC: Nobel hoppade fint med bra bjudningen. Jag kände att han kollade lite men inte mycket. På 5:an som  var en vanlig grön oxer vägrade han 2 gånger. Så kom runt med 8 fel och tidsfel säkert.


LB: Nobel stannade på 2:an utan anledning för vi kom in i bra tempo och perfekt avstånd men han var dum. Man ska inte klaga på hästen men för första gången gör jag det för det stämmer! Sen i kombinationen så stannade han på b hindret utan anledning också. Vi kom perfekt in och allt. Men jag blev väl inte tillräckligt arg ;)

Sen åkte vi hem till mig och så gjorde lite olika resten av dagen/kvällen.

Utvärdering av tävlingsplatsen kommer. får se om jag hinner idag då pappa ska ta med sig datorerna för att fixa
något på dom. Men det kommer :)
/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0