träningen för Ann...hmmmmmm.... ;)

Jahap träningen för Ann (Liwing) gick inte riktigt som jag tänkt mej... ;)
Jag lyckades på en och samma träning göra en (ass-snygg) volt över hinder
(Utan häst) och sedan Hoppa samma hinder, när jag inte skulle hoppa det, på 120...
Smart Cheyy ;) ♥
...
Det var juh trots allt mattes fel ;)
Hon satt juh såå framåtlutad red inte ordentligt,
hon sågott som bad om att jag skulle
stanna och förvandlas till en levande katapult!
Plus att jag var på lite extra Stooigt humör... ;)
Men asså jag är nog trots allt rätt nöjd faktiskt... ;D
hehehe ;) ...sammanfattning: Jag är nu på min 43-dje avramling. Bara 67 kvar..... ;D
Kram Kram // Alexandra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0