Sadelprovning

Idag så åkte vi till Solna så om en sadelprovar dit. Nobels hoppsadel låg jättebra och Moneys med :) Det var skönt att veta var ju ändå typ exakt ett år sen sist, på ett år kan mycket förändras.
Ska dit nästa vecka igen och prova dressyrsadlar. Men tar kanske med Baldur istället för Nobel...
Tycker det är jätteviktigt att sadlarna passar OCH att man låter en sadelprovare kollar. Man kan ju se själv på ett ungefär men man kan ju tycka det ser bra ut men är skit egentligen. Det är min åsikt!
Så då kör vi dressyrsadlar nästa vecka och kanske en hoppsadel till Baldur :)
När vi kom hem så lekte jag med Nobel i runkorallen. Först med repgrimma och sen utan. Han är så rolig för vi har ju tränat mycket att han ska lyssna på oss, så han låtsas ignorera mig och kollar åt andra hållet men gör ändå som jag säger... Men sen så glömer han bort att spela "cool". slutade med att vi lekte och sprang runt och bara busade :)
Stolt häst ♥ (inte från idag)
/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0